Artemiya

Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 618
بازدید کل : 52827
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


حجازی: قلعه نویی به من پیغام داده است .

آتیلا حجازی، فرزند ناصر حجازی و مربی استقلال در فصل قبل، می گوید نزدیکان امیر قلعه نویی از او خواسته اند که با قلعه نویی درباره همکاری شان در تیم استقلال مذاکره کند.
حجازی در گفتگو با خبرگزاری فارس، درباره مذاکره اش با قلعه نویی گفت: خودش با من هيچ صحبتي انجام نداده و شايد اگر بگويم با من حرف زده‌اند بروند و تکذيب کنند، اما نزديکانش يک ماه پيش با من صحبت کردند و به من گفتند که او دارد به استقلال بر مي‌گردد بيا و بنشين تا با هم صحبت کنيم.
وی در پاسخ به این سوال که "مگر آنها از يک ماه پيش مي‌دانستند که مي‌خواهند به استقلال برگردند؟" گفت: شما کجاي کار هستيد؟ سه چهار ماه پيش به پرويز مظلومي گفتم که اين کادر فني رفتني است و انگار اصلا در باغ نيستي که مظلومي باورش نمي‌شد و من هم فقط مي‌خنديدم!"
آتیلا حجازی درباره نحوه ورود مجدد قلعه نویی به استقلال، گفت: خيلي برايم جالب است چون شنيده‌ام بعضي از اعضاي هيئت مديره شأن و شخصيت خود را پايين آورده‌اند و شبانه به منزل آقايان رفته‌اند و با او تمام کرده‌اند. رئيس هيئت مديره که از اينکارها نمي‌کند. آخر مگر مي‌شود بروند و در خانه مربي با او صحبت کنند بايد يک سرپرست و يا يک نماينده بفرستند و خيلي راحت روند مذاکرات را به او منتقل کنند. در شأن اعضاي هيئت مديره و رئيس آن نيست که اين کارها را انجام دهند
وی همچنین برکناری فتح الله زاده را نیز بسیار محتمل دانست و در این باره گفت: من با حاجي صحبت کردم و براي اين حرفم چهار شاهد دارم. ايشان درد و دل کرد و گفت اگر من مديرعامل استقلال باشم هرگز قلعه‌نويي را به استقلال نمي‌آورم. پس با حساب اين اتفاقاتي که رخ داده محاسبات مشخص مي‌کند که فتح‌الله‌زاده نبايد مديرعامل استقلال باشد و حساب چيز ديگري است و قرار است شخص ديگري انتخاب شود
فرزند ناصر حجازی در پایان با انتقاد از عملکرد هیات مدیره استقلال، گفت: يک موي گنديده ناصر حجازي به تمام اعضاي هيئت مديره مي‌ارزد. اين حرف را از قول من صد درصد بنويسيد. آقايان فکر مي‌کنند به صورت دائمي روي آن صندلي ماندگار هستند غير از فتح‌الله‌زاده هيچ کس بر سر مزار پدرم در مراسم سالگرد حاضر نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com